Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Βόμβα Ανδρουλάκη: Οταν παραιτήθηκα, το ΠΑΣΟΚ μου είπε να κρατήσω την έδρα μου για να μην βγει ο Ραγκούσης [βίντεο]

Τους λόγους για τους οποίους δεν παραιτήθηκε από το βουλευτικό του αξίωμα όταν ανεξαρτητοποιήθηκε από το ΠΑΣΟΚ εξήγησε ο Μίμης Ανδρουλάκης, ο οποίος υποστήριξε ότι προσφέρθηκε να το κάνει «για λόγους ηθικής τάξεως».


Ωστόσο όπως δήλωσε ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής, η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ επέμεινε να διατηρήσει το βουλευτικό του αξίωμα καθώς έκρινε ότι η παρουσία του στο Κοινοβούλιο θα ήταν «εποικοδομητική», κάτι που αφήνει ερωτηματικά για την στάση του ΠΑΣΟΚ, καθώς ο πρώτος επιλαχών για την έδρα του κ. Ανδρουλάκη είναι ο πρώην υπουργός Γιάννης Ραγκούσης.


Συγκεκριμένα, ο Μίμης Ανδρουλάκης δήλωσε στον ΣΚΑΪ: «Υπερασπίζομαι απολύτως τη γραμμή με την οποία κατεβήκαμε στις εκλογές, είμαι να ξέρετε σε πλήρη αντιστοίχηση με το εκλογικό ακροατήριο και για λόγους τάξης έθεσα την έδρα μου στη διάθεση του κόμματος, αλλά μου είπαν ότι η παρουσία μου θα ήταν εποικοδομητική».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...