Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Νέα επίθεση Τατσόπουλου στην Αυγή

Για πόλεμο νεύρων με άρθρα που αφήνουν αιχμές εναντίον του κατηγορεί την εφημερίδα «Αυγή» ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Πέτρος Τατσόπουλος σε ανάρτηση που έκανε στην προσωπική του σελίδα στο facebook.


Συγκεκριμένα η ανάρτηση αναφέρει:


«Ένα ακόμη ηλίθιο ειρωνικό άρθρο με αιχμές εναντίον μου σήμερα στην "Αυγή", με την υπογραφή αυτή τη φορά του Γιώργου Ανανδρανιστάκη. Ορισμένοι στον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς φαίνεται, είναι φανατικοί οπαδοί της θεωρίας "Και την πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο", τουτέστιν ΚΑΙ να μην με διαγράψουν ΚΑΙ να φύγω μόνος μου. Για να πετύχουν το δεύτερο έχουν ξεκινήσει στην "Αυγή" έναν πόλεμο νεύρων με άρθρα που αφήνουν διαρκώς αιχμές εναντίον μου ότι εξυπηρετώ (συνειδητά ή μη) αλλότρια συμφέροντα: προχτές ο Μουλόπουλος, χτες ο Καρτερός, σήμερα ο Ανανδρανιστάκης. Τους πληροφορώ ότι ματαιοπονούν. Αφού τους υπενθυμίσω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να με διαγράψει από την κοινοβουλευτική του ομάδα όποτε και αν το θελήσει, τους διαβεβαιώνω επίσης ότι ΑΝ φύγω μόνος μου, θα φύγω όταν το κρίνω εγώ και όχι όταν το κρίνουν εκείνοι. Τα παιχνιδάκια περιττεύουν. Την καλημέρα μου, σύντροφοι».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...