Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Βουλευτής της Χρ. Αυγής δηλώνει στη κάμερα: Θα πυροβολούσα άν.

Αυτή την εβδομάδα, η εκπομπή Αυτοψία εστιάζει τον φακό της στο θέμα της οπλοφορίας. 

Τι γίνεται  με τα παράνομα και τα νόμιμα όπλα στη  χώρα μας; Σύμφωνα με τους εμπόρους όπλων, 1.200.000 καραμπίνες βρίσκονται στα χέρια ιδιωτών. Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη αναφέρει ότι, από το διάστημα 2000 έως 2012, έχουν κατασχεθεί 19.174 όπλα, ενώ από τον Ιανουάριο του 2012 μέχρι και τον Νοέμβριο του ίδιου χρόνου, έγιναν 2.624 αιτήσεις ιδιωτών, σε ολόκληρη τη χώρα, για άδεια οπλοφορίας, για την ατομική τους ασφάλεια. Στις άδειες αυτές συμπεριλαμβάνονται και οι αιτήσεις ανανέωσης. Ικανοποιήθηκαν 1.908 αιτήσεις. Επίσης, σύμφωνα με τα στοιχεία της Σκοπευτικής Ομοσπονδίας, 15.000 αθλητές εν ενεργεία χρησιμοποιούν 5.000 έως 6.000 όπλα, για σκοποβολή.

Αυτή την Πέμπτη, ο Αντώνης Σρόιτερ συναντά μέλη σκοπευτικών συλλόγων, καθώς και βουλευτές αλλά και πρώην Υπουργούς που έχουν άδεια οπλοφορίας και οι οποίοι απαντούν στο ερώτημα πως θα χρησιμοποιούσαν το όπλο τους εάν κινδύνευε η ζωή τους.

Ο πρώην  Υπουργός Δημόσιας Τάξης, Γιώργος Βουλγαράκης, αναφερόμενος στο θέμα της οπλοφορίας δηλώνει: «Στην Κρήτη μπορείς να βρεις ό,τι όπλο θες. Τα όπλα αυτά εισάγονται στη χώρα παρανόμως. Το μεγαλύτερο μειονέκτημα της πολιτείας είναι η έλλειψη συνέχειας. Για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, αν δεν ήμουν Κρητικός μπορεί να μην το καταλάβαινα. Στο πρώτο αποκριάτικο πάρτι που πήγα, τα παιδάκια που ήταν ντυμένα καουμπόηδες είχαν πραγματικά όπλα… Εγώ έχω πιστόλι, σας εξομολογούμαι την κρίσιμη στιγμή δεν ξέρω τι θα κάνω».

Ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος, βουλευτής της Χρυσής Αυγής, στην ερώτηση εάν θα πυροβολούσε τονίζει χαρακτηριστικά: «Εάν απειλούνταν η ζωή μου ή της οικογένειάς μου, θα το χρησιμοποιούσα χωρίς δισταγμό».  

 Με την σκοποβολή  ασχολείται και ο Ιερέας π. Μανώλης Δαδινόπουλος, ο οποίος δηλώνει στην κάμερα της εκπομπής: «Δικό μου όπλο δεν έχω. Πάω στο σύλλογο και χρεώνομαι το όπλο, ρίχνω και φεύγω. Οι  κανονικοί αθλητές πρέπει να έχουν όπλο στο σπίτι τους και να τηρούν τους κανονισμούς ασφαλείας. Δεν θα είχα πρόβλημα συνειδήσεως αν είχα όπλο στο σπίτι, αλλά δεν θέλω να σκανδαλίζομαι γι’ αυτό δεν έχω. Δεν νομίζω ότι ποτέ η εκκλησία θα ευλογήσει τη χρήση όπλου, ακόμα και για άμυνα».

Η Βασιλική Αδαμοπούλου, μια από τις χιλιάδες γυναίκες που ασχολούνται με τη σκοποβολή, δηλώνει: «…συνήθως τα κορίτσια παίζουν με κούκλες. Ήθελα να ξεπεράσω τους φόβους μου, οι φίλοι μου ασχολούνται με τη σκοποβολή και είπα να δοκιμάσω κι εγώ. Νιώθω και δέος και φόβο, εννοείται ότι ποτέ δεν θα το επιχειρούσα εκτός σκοπευτηρίου».

Αυτοψία σε ό,τι συμβαίνει γύρω μας, κάθε Πέμπτη στις 24:00

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...