Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

ΑΥΤΟΨΙΑ: Η Γιάννα Αγγελοπούλου – Δασκαλάκη απαντάει στον Αντώνη Σρόιτερ εάν κάνει «άνοιγμα» στον ΣΥΡΙΖΑ


Αυτή την  εβδομάδα, η εκπομπή Αυτοψία την Πέμπτη, 27 Ιουνίου, στις 24:00, φιλοξενεί την Γιάννα Αγγελοπούλου – Δασκαλάκη σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης.

«Όταν ο κόσμος δει ότι κάποιοι ξεγέλασαν τις προσδοκίες του, είναι υποχρεωμένος για μένα, σαν πολίτης, να πάει σε άλλες λύσεις. Και ο κόσμος είναι ελεύθερος». Με τη φράση αυτή η Γιάννα Αγγελοπούλου – Δασκαλάκη απαντάει στην ερώτηση του Αντώνη Σρόιτερ εάν κάνει «άνοιγμα» στον ΣΥΡΙΖΑ.

Στο ερώτημα  τι την οδήγησε να γράψει το βιβλίο της η κα Αγγελοπούλου δηλώνει:
«Είχα διαβάσει κάποτε πώς αν θες η ιστορία σου να ακουστεί σωστά γράψ’ την μόνη σου, αποφάσισα λοιπόν να γράψω την ιστορία μου, την πορεία μου δηλαδή... Γιατί θεώρησα ότι θα έχει ενδιαφέρον; Γιατί ξεκίνησα από το Ηράκλειο της Κρήτης, ένα απλό κορίτσι από μια απλή μέση οικογένεια και προσπάθησα να ανοίξω τα φτερά μου, να κάνω πράγματα, να σπουδάσω, να πετύχω, να γίνω δικηγόρος, να μπω στο ελληνικό Κοινοβούλιο, να δώσω πράγματα στη χώρα μου και μου έδωσε ευκαιρία η χώρα μου να τα κάνω και όλα αυτά, που στην Αμερική όπως ξέρετε πολύ καλά, το βιβλίο μου ονομάζεται «My greek drama», τι είναι ουσιαστικά; Η πορεία ενός ανθρώπου, η πορεία της χώρας μας τις εποχές που εγώ έδειχνα τι μπορούμε να κάνουμε και το πιο σημαντικό απ' όλα είναι μια ιστορία, που έχει μέσα και τραγωδία, έχει και προσπάθεια και επιτυχία και αποτυχία, έχει και προδοσία έχει και λύτρωση, έχει και ελπίδα όμως».

Αναφερόμενη  στις πολιτικές εξελίξεις  τονίζει:

«Πιστεύω ότι  η Ελλάδα δικαιούται καλύτερης τύχης. Ότι ο κόσμος αξίζει καλύτερης τύχης και καλύτερης μεταχείρισης. Έχει σημασία ποιοι διοικούν αυτό τον τόπο. Και για αυτό ενδιαφέρομαι, όπως ενδιαφερόμαστε όλοι μας. Η ελπίδα μου και η προσευχή μου είναι ότι θα υπάρχουν άνθρωποι να ηγούνται, άνθρωποι που θα θέλουν να φέρουν αποτέλεσμα… Και όχι να είναι ο στόχος τους να διαιωνίζουν την παρουσία τους στην εξουσία».

Στη συνέντευξή της, η κα Αγγελοπούλου αναφέρεται ακόμη στα καυστικά σχόλια που κάνει στο βιβλίο της για τους κ.κ. Σημίτη, Καραμανλή, Βενιζέλο, Πάγκαλο, Αβραμόπουλο και Χριστοδουλάκη, τονίζοντας: «Δεν παίρνω πίσω τίποτα».

Επίσης, απαντάει στα σενάρια που τη θέλουν να ιδρύει κόμμα: «Δεν με ενδιαφέρει ο τομέας της πολιτικής. Ουσιαστικά, δεν κάνω για πολιτικός. Εγώ είμαι άνθρωπος της πράξης, είμαι άνθρωπος που θέλω να βλέπω αν κάτι γίνεται. Δεν χρειάζομαι μια ετικέτα που να λέει είμαι πολιτικός για να κάνω πράγματα επειδή με νοιάζει η χώρα μου. Εγώ επενδύω στους νέους ανθρώπους τώρα. Αυτοί είναι οι επόμενοι ηγέτες μας… Δεν παριστάνω τον Μεσσία, δεν παριστάνω τον προφήτη, είμαι ένας άνθρωπος που μου αρέσει να κάνω πράγματα».

Απαντώντας στην ερώτηση  εάν σήμερα υπάρχουν ηγέτες στο πολιτικό σκηνικό υπογραμμίζει: «Βλέπω στους νέους ανθρώπους και βεβαίως ενδεχομένως αυτοί που δεν έχουν ακόμη δοκιμαστεί. Είμαι ρεαλίστρια. Μιλάω λοιπόν για το πρόβλημα έλλειψης ηγεσίας για δεκαετίες τώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...