Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Μπακογιάννη: «Αν ήμουν εγώ εκεί θα πλάκωνα στο ξύλο τον Κασιδιάρη» [βίντεο]

Με σκληρά λόγια μίλησε για τη Χρυσή Αυγή η επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας της ΝΔ, Ντόρα Μπακογιάννη, αναφερόμενη στην επίθεση του Ηλία Κασιδιάρη στη Λιάνα Κανέλλη και τη Ρένα Δούρου.
Mιλώντας στο news247.gr η κυρία Μπακογιάννη ανέφερε πως αυτό το γεγονός αποτελεί «επιτομή της κατάντιας του πολιτικού συστήματος».
«Τα μέλη της Χρυσής Αυγής είναι μπράβοι και φασιστοειδή. Για να γίνεις φασίστας πρέπει να έχεις πολιτισμικό κενό. Όταν έβλεπα την εικόνα σήμερα το πρωί σκέφτηκα ότι θα τον είχα πλακώσει. Εγώ δεν έχω την ψυχραιμία του Μητσοτάκη. Αν ήμουν εγώ θα τον είχα πλακώσει», είπε μεταξύ άλλων, αποκλείοντας κάθε ενδεχόμενο συνομιλίας με μέλος της Χρυσής Αυγής σε τηλεοπτικό ή δημοσιογραφικό πάνελ.


Ντόρα Μπακογιάννη @ News247.gr 7.6 από News247

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...