Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Διαμαρτυρία για την «αυτοκτονία» Κώστα Τσάκωνα ετοίμαζε ο ΣΥΡΙΖΑ Ζακύνθου

Η πιο «παραπολιτική» διάσταση του σάλου γύρω από την υποτιθέμενη αυτοκτονία Κώστα Τσάκωνα (την οποία διέψευσε ο ίδιος) είναι αυτή που αποκάλυψε ο γνωστός κωμικός, στα πλαίσια συνέντευξης που έδωσε για το θέμα σε lifestyle σάιτ.

«Πέρασα ένα δύσκολο βράδυ με τα τηλεφωνήματα να μην σταματούν! Μέχρι ο Γιάννης Πάριος με πήρε στο τηλέφωνο να με ακούσει και τον ευχαριστώ. Και ο Στάθης Ψάλτης επικοινώνησε μαζί μου. Πριν από λίγο άνοιξα το κινητό μου και γίνεται χαμός από μηνύματα που έρχονται. Εχθές, μέχρι τις 1:30 τα ξημερώματα το τηλέφωνο μου χτυπούσε σαν τρελό! Ακόμα και από την Ζάκυνθο με πήρε ένας φίλος μου από το ΣΥΡΙΖΑ (από το νησί κατάγεται η γυναίκα μου) που μου αποκάλυψε πως ήθελαν να προχωρήσουν σε διαμαρτυρία για την... αυτοκτονία μου που έγινε για πολιτικούς λόγους"». Αυτό δήλωσε στο fthis.gr ο Κώστας Τσάκωνας, ο οποίος αντιμετώπισε με χιούμορ την όλη κατάσταση.

Η «πολιτική διάσταση» της υποτιθέμενης αυτοκτονίας, που διέγνωσε ο ΣΥΡΙΖΑ, οφείλεται στο ιδιόχειρο σημείωμα που υποτίθεται άφησε ο Κώστας Τσάκωνας και το οποίο έλεγε: «Την απόφαση μου την πήρα, δεν έχω κάτι άλλο να ζήσω, τον κύκλο μου τον έκανα. Πέρασα ωραία χρόνια, μάζεψα πολλές εμπειρίες - όμορφες αλλά και οδυνηρές - , βίωσα την αγάπη του κόσμου όσο ελάχιστοι άλλοι και νιώθω περήφανος. Από το 2004 και μετά όμως η ζωή μου άρχισε να χάνει το νόημα της. Μου στέρησαν ότι αγαπούσα περισσότερο, το σανίδι του θεάτρου, την επαφή μου με τον κόσμο από σκηνής. Μέρα με τη μέρα τα πράγματα γινόντουσαν χειρότερα. Η ζωή έγινε απλή επιβίωση, κι αυτή με νύχια και με δόντια. Το πάλεψα με κάθε μέσον, κυνήγησα το δίκιο μου δικαστικά αλλά και αυτοδικώντας... μάταια όμως. Αποφάσισα λοιπόν να βάλω ένα τέλος, να κάνω και εγώ το μεγάλο μου φινάλε. Να κάνω τα ζόρια της ζωής μου το κίνητρο και τη δύναμη για να ακουστεί η φωνή μου παντού. Να ακουστεί στα παιδιά που έχουν ακόμα χρόνια και χρόνια να ζήσουν. Στα παιδιά που πρέπει να παλέψουν για το μέλλον που τους παίρνουν μέσα από τα χέρια. Εγώ μπορεί να μην έχω πια δυνάμεις αλλά δεν μπορώ να τα αφήσω τη μοίρα τους, δεν μου το επιτρέπει η αξιοπρέπεια μου. Αν το μόνο που μπορώ να κάνω γι αυτά είναι να τα ταρακουνήσω ώστε να ξυπνήσουν απ το λήθαργο στον οποίο τα έχουν βυθίσει, αυτό τότε με χαροποιεί και μου αρκεί. Αγαπημένα μου παιδιά ΞΥΠΝΗΣΤΕ. Μην αφήνετε κανέναν να κάνει κουμάντο στη ζωή που ξεδιπλώνεται μπροστά σας. Βγείτε στους δρόμους, διεκδικείστε όσα δικαιωματικά σας αξίζουν. Εμένα μπορεί να με λύγισαν και να τα παρατάω αλλά τη δύναμη της νιότης τίποτα δεν την ξεπερνά. Μαζί με τους γονείς, τους συγγενείς, τους δασκάλους σας και όλους τους άλλους εξαθλιωμένους Έλληνες ζητήστε τη ζωή που σας αρμόζει στον 21ο αιώνα.... ξεκινώντας από αύριο, λέγοντας ένα μεγάλο και βροντερό ΟΧΙ. Να ξέρετε, πως κάπου ανάμεσα στην ενωμένη φωνή του πλήθους θα είναι και η δική μου φωνή».

Η κακόγουστη αυτή φάρσα εις βάρος του Τσάκωνα ήταν εξαιρετικά μελετημένη καθώς συνέχεια προέκυπταν λεπτομέρειες όπως τι ώρα θα κηδευόταν σήμερα Τρίτη και σε ποιο νεκροταφείο.

Πηγή:  | iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...