Δευτέρα 9 Ιουλίου 2012

ΜΑΡΙΝΑ ΒΕΡΝΙΚΟΥ "Είμαι περήφανη για τον πατέρα μου"

Η κόρη του πρώην υπουργού ναυτιλίας, Μαρίνα Βερνίκου, μίλησε στο Πρώτο Θέμα για τη σύντομη θητεία του εφοπλιστή πατέρα της, Γιώργου Βερνίκου, στην κυβέρνηση και την πολυσυζητημένη παραίτησή του.

H γνωστή φωτογράφος σχολίασε επίσης το πώς επηρεάζει την ζωή της η δημοσιότητα, ενώ αναφέρθηκε και στην οικογένειά της.

Όσον αφορά το πως εισέπραξε την τιμητική πρόταση που δέχτηκε ο πατέρας της να γίνει υφυπουργός Ναυτιλίας και την σύντομη παρουσία του στην κυβέρνηση, η Μαρίνα Βερνίκου απαντά:

“Αισθάνθηκα περήφανη για την πρόταση που του έγινε να γίνει υφυπουργός Ναυτιλίας και ακόμα πιο περήφανη για τον τρόπο που παραιτήθηκε. Ήταν αντάξιος της ιστορίας του. Βέβαια, εισπράττω και ένα μεγάλο κρίμα που δεν θα μπορέσει να υλοποιήσει πράγματα που είμαι σίγουρη ότι τα χρειάζεται ο τόπος μας”.

Όσο για τη δημοσιότητα, η γνωστή φωτογράφος αναφέρει: “Είχα πάντα την αίσθηση ότι η δημοσιότητα είναι ένα δίκοπο μαχαίρι. Σου δίνει δύναμη, αλλά πρέπει να είσαι προσεκτικός. Δεν φοβάμαι τη δημοσιότητα και πιστεύω ότι δεν την έχω αφήσει να επηρεάσει την αίσθηση μου για την ελευθερία και, το κυριότερο, το να είμαι ο εαυτός μου”.

Η Μαρίνα Βερνίκου δεν παραλείπει να δηλώσει και την αδυναμία της στα τρία της παιδιά, λέγοντας “Τα παιδιά μου είναι η ζωή μου”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...