Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Καπερνάρος και Μουρούτης: Σκληρός καβγάς στο... twitter!


Σκληρή κόντρα ξέσπασε μεταξύ του βουλευτή των ΑΝΕΛ Βασίλη Καπερνάρου και του στενού συνεργάτη του Αντώνη Σαμαρά, Γιώργου Μουρούτη αναφορικά με το πλεόνασμα, με τον κ. Καπερνάρο να το χαρακτηρίζει «πλαστό» και να εγκαλεί τον κ. Μουρούτη σχετικά με το που έχει εργαστεί στο παρελθόν.


Σε διαδικτυακά «πυρά» που αντάλλαξαν οι δύο πολιτικοί μέσω twitter, ο κ. Καπερνάρος ανέφερε πως «το πλεόνασμα είναι πλαστό» και δεσμεύθηκε να παρουσιάσει και στοιχεία, ενώ κατηγόρησε την Νέα Δημοκρατία πως δεν μπορεί να παράξει πρωτογενές πλεόνασμα από την στιγμή που χρωστά στην ΔΕΗ. Ο κ. Μουρούτης, απάντησε στον βουλευτή των ΑΝΕΛ πως η ΝΔ δεν χρωστά στη ΔΕΗ και είπε χαρακτηριστικά: « Δηλαδή να μην επιστραφούν 400-500 εκ. σε ενστόλους - χαμηλοσυνταξιούχους, ούτε να ζητήσουμε νέα μείωση χρέους. Κρατείται».

Στη συνέχεια, η συζήτηση προχώρησε και σε προσωπικό επίπεδο, με τον βουλευτή των ΑΝΕΛ να ρωτά τον κ. Μουρούτη για το που έχει εργασθεί και τι ένσημα είχε πριν τοποθετηθεί στο γραφείο Τύπου του Αντώνη Σαμαρά, με τον Γιώργο Μουρούτη να απαντά: «Είμαι είμαι 40 και έχω 15 χρόνια ένσημα στον ιδιωτικό τομέα». Η ανταπάντηση ήρθε από τον Βασίλη Καπερνάρο, ο οποίος χαρακτήρισε τους ισχυρισμούς του κ. Μουρούτη «αόριστους». Ο κ. Μουρούτης συνέχισε λέγοντας πως «το βιογραφικό μου είναι γνωστό, έχω εργαστεί σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες στον χώρο της διαφήμισης και επικοινωνίας» και ζήτησε από τον κ. Καπερνάρο να του πει το πελατολόγιο του.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...