Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Στο σφυρί βγάζει ο Λιάπης το πολυτελές τζιπ του;

Χρήστες των social media κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο αγγελία πώλησης του επίμαχου τζιπ – Και η μπαταρία του είναι πλέον εντάξει για όποιον ενδιαφέρεται...


Δεν έχει τέλος το πάρτι στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης με “πρωταγωνιστή” τον Μιχάλη Λιάπη. Σε Facebook και Twitter έχουν γραφτεί τις τελευταίες ημέρες αλλά το απόλυτο τρολάρισμα το έκανε χρήστης του Facebook που ανήρτησε μονταρισμένη φωτογραφία με αγγελία πώλησης του πολυτελούς τζιπ του Μιχάλη Λιάπη με την φόρμα γνωστού site καταχωρήσεων αγγελιών για πωλήσεις αυτοκινήτων. Ιδού τι γράφει η αγγελία:


Αγαπητοί φίλοι/φίλες,

Πριν κάποια χρόνια αγόρασα το σεμνό και ταπεινό jeep που βλέπετε στις φωτογραφίες. Μου στοίχισε περίπου 100.000 ευρώ, αλλά τότε έβγαζα στο υπουργείο μας δεκάδες χιλιάδες ευρώ κάθε μήνα. Τώρα είμαι ένας απλός συνταξιούχος, με λίγα μετρητά στη τράπεζα και μόλις 28 ακίνητα στο όνομά μου. Αυτό δεν μου επιτρέπει να κυκλοφορώ με 4.200cc και να πληρώνω 1350 ευρώ τέλη κυκλοφορίας ανά έτος, αλλά και άλλα 1000 ευρώ ασφάλεια και εκατοντάδες ευρώ για σέρβις. Αποφάσισα μετά τη χθεσινή μου περιπέτεια να πουλήσω το αυτοκίνητό μου όσο - όσο για να πληρώσω τα πρόστιμα αλλά και τα δικαστικά έξοδα από τη σύλληψή μου με πλαστές πινακίδες, ασφάλεια και χωρίς δίπλωμα. Είναι σκληρός ο αποχωρισμός μου από το αγαπημένο μου Touareg αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Έχω κάνει το σκατό μου παξιμάδι και πιστέψτε με θα μου στοιχίσει που θα το δώσω, αλλά έτσι είναι η ζωή. Πληρώνουμε τα λάθη μας.

Μετά τιμής
Misel Liapis 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...