Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Τη δημιουργία φιλοευρωπαϊκού φορέα με πρόεδρο τον Γ. Μπουτάρη πρότεινε ο Αντ. Καφετζόπουλος

Με «μεγάλη συμμετοχή» και «μεστή» συζήτηση ξεκίνησε η πρώτη ημέρα του ανοιχτού συνεδρίου της «Δράσης», όπως αναφέρουν οι διοργανωτές, εκφράζοντας ικανοποίηση για το γεγονός ότι μπήκε στο τραπέζι της πολιτικής συζήτησης «η εξεύρεση κοινού τόπου των μεταρρυθμιστικών δυνάμεων για την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας και η δημιουργία ενός φορέα που θα εκφράσει αυτή την πορεία».

Μεταξύ των εισηγητών, ο βουλευτής της ΔΗΜΑΡ Νίκος Μπίστης, ο οποίος δίνοντας το στίγμα της παρουσίας του δήλωσε: «Δεν έχω πεισθεί ότι μπορούμε να γίνουμε όλοι ένα, αλλά έχω πεισθεί ότι μπορούμε να συνεργαστούμε». Αν και δεν είμαι από τη φιλελεύθερη πλευρά, τόνισε, πρέπει να υπάρξει, από κοινού και με την κεντροαριστερά, μια αναζήτηση.
Αναφερόμενος στην κυβέρνηση, είπε ότι είναι η μόνη διέξοδος για να μην διαλυθεί η χώρα και πρέπει να στηριχθεί.

Για το ΠΑΣΟΚ, είπε ότι «δεν είμαι πεπεισμένος ότι πρέπει να διαλυθεί, ιδίως τώρα που ένα μεγάλο βαρίδι του έχει μετακινηθεί προς τον ΣΥΡΙΖΑ». Πρέπει να αποτραπεί, όπως τόνισε, η άνοδος του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, γιατί θα αποτελούσε «τράνζιτ» για τη Χρυσή Αυγή.
Αρνητικός στην άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία ήταν και ο απελθών πρόεδρος Στέφανος Μάνος, ο οποίος εξέφρασε ικανοποίηση για την παρουσία τόσων νέων ανθρώπων στο συνέδριο.

Ο πρόεδρος της «Δράσης» Αντύπας Καρίπογλου, είπε ότι μεταξύ των δύο δρόμων προς τη δημιουργία ενός φορέα, του πρώτου που είναι η αργή ζύμωση και του δεύτερου που είναι να προχωρήσουμε γρήγορα με βάση την εμπιστοσύνη, προτιμά τον δεύτερο, ενώ η αντιπρόεδρος Αντιγόνη Λυμπεράκη τόνισε ότι «κάνουμε ένα συνέδριο χωρίς ταμπέλες».
Προσκεκλημένος, ο ηθοποιός Αντώνης Καφετζόπουλος, δήλωσε ότι αν και είμαι «επαγγελματίας της εξαπάτησης», δεν μου αρέσει να με κοροϊδεύουν. Δεν είμαι αισιόδοξος, είπε, αλλά πρέπει να ψάξουμε να βρούμε λύση. Πρότεινε δε, να δημιουργηθεί ένας φιλοευρωπαϊκός και μεταρρυθμιστικός φορέας και να αναλάβει την προεδρία ο Γιάννης Μπουτάρης.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...