Από το ένα άκρο στο άλλο.
Έτσι είναι η Ελλάδα.Έγινε μεγάλη κουβέντα για τη πτήση του ελικοπτέρου NH 90 με το οποίο πήγε ο Α/ΓΕΕΘΑ στα Ψαρά.Κάποιοι ψευδέστατα έγραψαν για κόστος 26.000 ευρώ! Ούτε με…Eurofighter να πήγαινε.
Χθες λοιπόν ο ΥΕΘΑ έπρεπε να πάει στη Λάρισα.
Και βέβαια περάσαμε στο άλλο άκρο, μια και η χώρα αυτή δεν μπορεί να βρει «το μέτρο».
Προφανώς οι “φύλακες¨ της οικονομίας, θέλοντας να περιορίσουν τις «σπατάλες» επέβαλαν, με τον τρόπο τους, να μετακινηθεί η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία, οδικώς στην Λάρισα για επίσκεψη του ΑΤΑ και της Στρατιάς. Έτσι μετακινήθηκαν ένας υπουργός και τρεις αρχηγοί με τα υπηρεσιακά τους οχήματα (και τα απαραίτητα συνοδευτικά) οδικώς από την Αθήνα στην Λάρισα και αντιστρόφως. Κάποιος που ξέρει να κάνει λογαριασμούς ας μας κοστολογήσει την όλη μετακίνηση (οχήματα, προσωπικό κλπ) και ας κάνει την σύγκριση με ένα αεροπορικό μέσο συνυπολογίζοντας συγχρόνως ότι κάποια ανάλογη πτήση έγινε ούτως ή άλλως για συντήρηση των πληρωμάτων αλλά και το ότι η ηγεσία έχασε στην μετακίνηση 8-9 εργάσιμες ώρες.
Τελικά τι κόστισε περισσότερο;
Έτσι είναι η Ελλάδα.Έγινε μεγάλη κουβέντα για τη πτήση του ελικοπτέρου NH 90 με το οποίο πήγε ο Α/ΓΕΕΘΑ στα Ψαρά.Κάποιοι ψευδέστατα έγραψαν για κόστος 26.000 ευρώ! Ούτε με…Eurofighter να πήγαινε.
Χθες λοιπόν ο ΥΕΘΑ έπρεπε να πάει στη Λάρισα.
Και βέβαια περάσαμε στο άλλο άκρο, μια και η χώρα αυτή δεν μπορεί να βρει «το μέτρο».
Προφανώς οι “φύλακες¨ της οικονομίας, θέλοντας να περιορίσουν τις «σπατάλες» επέβαλαν, με τον τρόπο τους, να μετακινηθεί η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία, οδικώς στην Λάρισα για επίσκεψη του ΑΤΑ και της Στρατιάς. Έτσι μετακινήθηκαν ένας υπουργός και τρεις αρχηγοί με τα υπηρεσιακά τους οχήματα (και τα απαραίτητα συνοδευτικά) οδικώς από την Αθήνα στην Λάρισα και αντιστρόφως. Κάποιος που ξέρει να κάνει λογαριασμούς ας μας κοστολογήσει την όλη μετακίνηση (οχήματα, προσωπικό κλπ) και ας κάνει την σύγκριση με ένα αεροπορικό μέσο συνυπολογίζοντας συγχρόνως ότι κάποια ανάλογη πτήση έγινε ούτως ή άλλως για συντήρηση των πληρωμάτων αλλά και το ότι η ηγεσία έχασε στην μετακίνηση 8-9 εργάσιμες ώρες.
Τελικά τι κόστισε περισσότερο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου