Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Η αποκάλυψη του Α. Λυκουρέντζου για την κόρη του

Οι πιέσεις και η δύσκολη απόφαση της φυγής στο εξωτερικό.


«Για να μην πουν ότι την κράτησα στην Ελλάδα και την βρήκα δουλειά, την ώρα που άλλα παιδιά είναι άνεργα, επέλεξα να πάρω τη σκληρή απόφαση να την αφήσω να φύγει για το εξωτερικό και να δουλεύει ως ωρομίσθια».

Σε αυτή την αποκάλυψη προχώρησε ο πρώην Υπουργός Υγείας και βουλευτής Αρκαδίας Ανδρέας Λυκουρέντζος ο οποίος θέλησε να πει ότι ο ίδιος δεν επέλεξε το … γνωστό δρόμο που ακολουθούν άλλοι συνάδελφοι του πολιτικοί, να βολέψει δηλαδή το παιδί του.

«Το παιδί μου είναι στο Λονδίνο ωρομίσθια και δεν θα δέχομαι να είναι εργαζόμενη στην Ελλάδα για να μην μπορεί να πει κανένας ότι έβαλε το παιδί του στη δουλειά όταν δεν μπορούμε να διορίσουμε άλλα παιδιά. Έχω επιλέξει αυτή την σκληρή επιλογή για την οικογένεια μου γιατί έχω μόνο ένα παιδί, διότι πρέπει εμείς που είμαστε στο κοινοβούλιο να ζούμε το πρόβλημα του λαού. Η κόρη μου είναι ενοικιαζόμενη εργαζομένη μέσω γραφείου. Παρότι στην Ελλάδα θα μπορούσε να βρει δουλειά σε συγκεκριμένο εκπαιδευτήριο δεν το θελήσαμε για να μην μπορεί να πει ο συμπατριώτης μας ότι τα δικά μας παιδιά είναι άνεργα και το παιδί του πρώην Υπουργού έχει δουλειά»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...