Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ - «Άγριος καυγάς» στο «Πρωινό Ant1» με αφορμή το «απαγορευτικό τζακιών»

Ο Γιώργος Παπαδάκης πρωί πρωί καυγάδισε με τη Γενική Γραμματέα Δημόσιας Υγείας, Χριστίνα Παπανικολάου.


Η Γενική Γραμματέα Δημόσιας Υγείας είπε στο "Πρωινό ANt1" : «Εσείς θέλετε να γίνετε Υπουργός Υγείας, Υπουργός Οικονομικών... έλεος πια! Έχετε μια λύση για όλα. Και την άλλη φορά που είχε βγει ο δικός μου ο Υπουργός, κάνατε το ίδιο πράγμα. Του υποδεικνύατε τι πρέπει να κάνει!»

Και ο Γιώργος Παπαδάκης είπε: «Τι λέτε τώρα κυρία μου! Θα μου μάθετε την δουλειά μου μετά από 40 χρόνια; Τον Υπουργό σας; Σκυλάκι μπορεί να έχετε και αυτοκινητάκι, αλλά ο Υπουργός δεν είναι σας αλλά Υπουργός μας! θα μου κάνετε εσείς κριτική; Εγώ θα ελέγξω εσάς»

Και συνέχισε η κα Παπανικολάου: «Το κάνετε με ένα τρόπο που είναι λαϊκίστικός και υπερβολικός. Εγώ δεν φοβάμαι να σας το πω».

Και ο παρουσιαστής τόνισε:«Να είστε ιδιαίτερα προσεκτική με όλα αυτά περί λαϊκισμού. Είναι προσωπικός χαρακτηρισμός και να τον πάρετε πίσω.. Μιλάτε από ένα προστατευμένο περιβάλλον με παράνομες εγκαταστάσεις air condition. Θέλω να μου πείτε πόσο καίτε στο Υπουργείο σας. Όταν το χειμώνα έχετε ζέστη και δροσιά το καλοκαίρι, δεν μπορείτε να μιλάτε έτσι για τον ελληνικό λαό».

Και στο τέλος η κα Παπανικολάου δήλωσε: "Ο Τόμσεν μας δάνεισε. Δεν μας δανείσατε εσείς". Πώς αντέδρασε ο παρουσιαστής;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...