Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

"Είσαι μπαρμπουτιέρης και ανεπάγγελτος"! - Μόνο... μπουνιές δεν έπαιξαν Γιακουμάτος και Παναγούλης

Στα χέρια παραλίγο να έρθουν ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Γεράσιμος Γιακουμάτος και ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στάθης Παναγούλης στο καφενείο της Βουλής και μάλιστα μπροστά στα έκπληκτα μάτια των συναδέλφων τους. 

«Μόλις τον είδα μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Πήγα να τον πλακώσω στα χαστούκια» είπε ο Γεράσιμος Γιακουμάτος για το περιστατικό με τον αριστερό βουλευτή, σύμφωνα με το zougla.gr.

Ο βουλευτής Β’ Αθήνας λέει ότι λάδι στη φωτιά έριξε ο Στάθης Παναγούλης με τα υπονοούμενά του στον Real fm για σπίτια του Γιακουμάτου σε Μύκονο και... μπανάκια στον Αστέρα της Βουλιαγμένης.

«Έλα δω βρε καραγκιόζη, τι πας και λες για μένα; Που τα έχω εγώ τα σπίτια; Ένα κωλόσπιτο έχω στη Μύκονο το οποίο χρωστάω ακόμα και στο Κολωνάκι πληρώνω ενοίκιο. Δεν μπορώ ως γιατρός να κάνω ένα μπάνιο στη θάλασσα; Εσύ βρε ανεπάγγελτε τι έχεις κάνει; Παίρνεις τα λεφτά της μάνας σου και τα παίζεις στα χαρτιά; Έ, μπαρμπουτιέρη; Θα μου πεις εμένα ότι έχω κάνει περιουσία. Να ‘ρθεις, ρε, να σου κάνω πληρεξούσιο με το οποίο θα σου μεταβιβάζω την περιουσία μου. Ανεπρόκοπε, έ, ανεπρόκοπε!» ούρλιαξε ο Γεράσιμος Γιακουμάτος και κινήθηκε απειλητικά κατά του Στάθη Παναγούλη.

Οι παρόντες βουλευτές έμειναν εμβρόντητοι μπροστά στα όσα άκουσαν...Κανονικό καφενείο...
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...