Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Παπαδάκης σε Κανέλλη: "Θέλω να σου ζητήσω συγνώμη για τη συμπεριφορά μου"!


Η Λιάνα Κανέλλη ήταν μία από τους πολιτικούς που βρέθηκαν σήμερα το πρωί στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη και ο παρουσιαστής θέλησε να την υποδεχτεί ζητώντας της συγνώμη για το περιστατικό με την επίθεση του Ηλία Κασιδιάρη.
"Εγώ νιώθω περίεργα όταν έρχεσαι εδώ. Νιώθω διαρκώς την ανάγκη να σου ζητήσω συγνώμη κι αυτό το λέω για πρώτη φορά. Εάν η συμπεριφορά μου...", ξεκίνησε να λέει ο Γιώργος Παπαδάκης και η Λιάνα Κανέλλη τον διέκοψε: "Άλλοι έπρεπε να νιώθουν περίεργα, οι νομιμοποιητές των δραστών".

Ο δημοσιογράφος πρόσθεσε: "Δεν έχω μιλήσει, ούτε πρόκειται να μιλήσω ποτέ για εκείνη την οδυνηρή εμπειρία που ζήσαμε κι εγώ κι εσύ".

Δείτε το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...