Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Πέτρος Τατσόπουλος: «Δεν είμαι τόσο μαλ@#^%ς»

Ξέρει να χειρίζεται πολύ καλά το λόγο και λέει αυτό που θέλει να πει, χωρίς να σκέφτεται τις αντιδράσεις.


Ο Πέτρος Τατσόπουλος μίλησε στο περιοδικό ΕΓΩ για όλα, και μεταξύ άλλων δήλωσε ότι δεν θεωρεί συνάδελφό του τη Λένα Μαντά.

Συγκεκριμένα είπε: «Όχι. Ούτε κι εκείνη με θεωρεί συνάδελφό της. Δεν είναι συγγραφέας, είναι μια πολύ καλή παραγωγός χρημάτων. Συγγραφέας δεν είναι ‘βάζω μερικές λέξεις στη σειρά και βγάζω εκατομμύρια’».

Όταν ρωτήθηκε από τον δημοσιογράφο αν θα είχε την ίδια γνώμη σε περίπτωση που η Λένα Μαντά δεν ήταν τόσο εμπορική, ο ίδιος δήλωσε: «Τόσο μαλ@κας δε είμαι! Κι εγώ ήμουν εμπορικός συγγραφέας. Δεν ήμουν συμπλεγματικός κι έλεγα: ‘Μισώ όσους πουλούν’. Επειδή δεν ήμουν αυτή η περίπτωση, μπορώ να σας πω ότι η Λένα Μαντά είναι παραγωγός βιβλίων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...