Τρίτη 23 Απριλίου 2013

«Ν' αγαπάς τη μίζα»: Τι γράφουν στο twitter για τον Aκη Τσοχατζόπουλο μετά την άφιξή του στο δικαστήριο

Φυσικά η δίκη του Ακη Τσοχατζόπουλου δεν έμεινε ασχολίαστη από τους χρήστες του twitter που με πικρία και έντονη ειρωνεία παρακολουθούν τα τεκταινόμενα και σχολιάζουν.

Μερικά χαρακτηριστικά tweets είναι τα ακόλουθα:
  • Ο Ακης τελικά θα μείνει μόνο με το στίγμα του ανέντιμου πολιτικού, που όλοι ξέρουμε τι αξία έχει στην μνήμη του χρυσόψαρου που λέγεται Έλληνας
  • Ο Ακης δεν είναι θέαμα. Μια σκέτη θλίψη είναι.
  • Τι ωραία! Αρχίζει η ΜΟΝΗ δίκη, του ΜΟΝΟΥ ενοχου, που αποφάσιζε πάντα ΜΟΝΟΣ του και αποτελεί ΜΟΝΟ αυτός την εξαιρεση στην πολιτική τιμιοτητα!
  • Tι σκέφτεται άραγε ο Τσοχατζόπουλος βλέποντας όλα αυτά τα δημοσιογραφάκια που τάιζε επί χρόνια τη σιωπή τους, σήμερα να κουνούν το δάχτυλο?
  • Αν ο Ακης είναι στη φυλακή, που πρέπει να είναι ο Σημίτης, ο Βενιζέλος, ο Πάγκαλος, η Βάσω, ο GAP και τα άλλα τα...παιδιά της συμμοριάς?
  • Ν' αγαπάς τη μίζα. Να λες: "Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να μαζέψω τη μίζα. Αν δε μαζευτεί, εγώ φταίω." Ακης
  • Ο μόνος που προστάτεψε την δημοκρατία απ´ τα τανκς ήταν ο Τσοχατζόπουλος που πήρε υποβρύχια και μπορούμε σήμερα να μιλάμε λεύτερα
  • Προσπαθώ να συνδέσω τη Μέρα της Γης με την έναρξη δίκης Τσοχατζόπουλου, αλλά δεν.
  • Ο Άκης ως ΥΠΕΘΑ ήταν ας πούμε ο πιο διεφθαρμένος όλων των εποχών. Ως Υπουργός Ανάπτυξης; 2001-2004; Αγγελούδι; Καμία έρευνα;

Πηγή:  iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...