Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Γερασιμίδου: Δεν ξέρω ποιός είναι ο βουλευτικός μισθός, μου τα παίρνει το ΚΚΕ [βίντεο]

Καλεσμένη του Μανώλη Κοτάκη στη ΝΕΤ και την «Άλλη όψη» ήταν η γνωστή ηθοποιός και βουλευτής του ΚΚΕ Ελένη Γερασιμίδου και μίλησε για όλα.

Η ηθοποιός μεταξύ άλλων είπε: «Δεν μου αρέσει το καφενείο της Βουλής, καπνίζουν πολύ εκεί μέσα. Δεν μου αρέσουν όμως οι επιθέσεις φιλίας. Είχα σχεδιάσει την ατάκα μου με το ρολόι το οποίο είναι των 20 ευρώ. Είχα προβάρει και είχα χρονομετρήσει την ομιλία μου...»

Όσο για τη βουλευτική αμοιβή δήλωσε: «Δεν ξέρω καν πως είναι ο μισθός αυτή τη στιγμή. Πηγαίνει στο Κομμουνιστικό Κόμμα, εγώ έχω μια συμβολική αμοιβή.»

Όταν ρωτήθηκε για τις εμφανίσεις της στο «Αλ Τσαντίρι» με τον Λάκη Λαζόπουλο και το πρόστιμο που επέβαλε το ΕΣΡ στην εκπομπή δήλωσε: «Δεν ξέρω αν ήταν δίκαιο που έφαγε ο Λάκης Λαζόπουλος πρόστιμο από το ΕΣΡ για την εμφάνισή μου προεκλογικά. Το ραδιοτηλεοπτικό καλά θα κάνει να προσέχει τις άλλες εκπομπές, που κάνουν τέρατα, αντιπαραγωγικά και αντιπαιδαγωγικά.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...