Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Το νέο χτύπημα Ταμήλου - ''Πωλούν στοιχεία του ΣΔΟΕ σε εφημερίδες''!

Καταγγελίες από τον βουλευτή Τρικάλων της ΝΔ, για το πως διαρρέουν τα στοιχεία από το ΣΔΟΕ στις εφημερίδες - Δείτε τι είπε ο Ταμήλος...

«Εγώ είχα καταθέσει συγκεκριμένη ερώτηση» είπε στη Λέσχη 97,6 «και μου είπαν ότι το πιθανότερο είναι πρώην υπάλληλοι του ΣΔΟΕ να έχουν πάρει τα στοιχεία και να τα πουλούν στα εκδοτικά συγκροτήματα. Έτσι πριν από ένα μήνα το έβγαλε μια εφημερίδα, χθες το ΕΘΝΟΣ, μετά από 15 μέρες μπορεί να το βγάλει καμιά άλλη».

«Εγώ πήγα στο ΣΔΟΕ», συνέχισε "και ζήτησαν να ενημερωθώ για τον έλεγχο που κάνουν στους λογαριασμούς μου. Έπειτα εγώ θεωρώ ότι όσοι ασχολούνται με τα κοινά οφείλουν να δέχονται τους ελέγχους κι εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα» ανέφερε στο trikalavoice.gr.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...