Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

«Τατσόπουλε, εγώ δεν πάω σε δικαστήρια. Άμα σε βρω, θα σε σαπίσω στο ξύλο» !

Αφού πήδηξε (σύμφωνα με τις περίφημες δηλώσεις του) τη μισή Αθήνα, τώρα έχει βαλθεί να τσακωθεί με την υπόλοιπη μισή που ξέφυγε(;)!

Ο λόγος για τον Πέτρο Τατσόπουλο, ο οποίος έχει άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο στην κόντρα του με τον δημοσιογράφο Στέφανο Χίο.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ σε ανάρτησή του στο facebook καταφέρθηκε εναντίον του κ. Χίου, αποκαλώντας τον «σκατοσακούλα»: «Ενα από τα πιο σπαρταριστά θεάματα των τελευταίων ημερών ήταν να παρακολουθείς αυτή τη σκατοσακούλα, τον Στέφανο Χίο, να σκίζει τα ιμάτιά του και να ωρύεται για τη... χυδαιότητα με την οποία εκφραζόμαστε εγώ και ο... Κασιδιάρης. Να 'σαι καλά, βρε Στέφανε. Δεν μου έμεινε άντερο».

Η απάντηση του δημοσιογράφου ήταν… αφοπλιστική: «Άμα σε πετύχω, θα σε λιανίσω στο ξύλο»!

Όπως δήλωσε ο ίδιος στην Espresso, η κόντρα τους κρατάει από την εκπομπή  «1821» την οποία παρουσίασε ο κ. Τατσόπουλος.

«Τώρα έγραψε αυτά, αλλά στο παρελθόν έχει πει και έχει γράψει χειρότερα. Έχει αποκαλέσει τους τηλεθεατές μου αμοιβάδες και εμένα καραγκιόζη. Ο άνθρωπος έχει σοβαρό πρόβλημα» δήλωσε χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος, αποκαλώντας τον «χυδαίο υβριστή που καλύπτεται πίσω από τη βουλευτική του ασυλία».

Όσο για το μήνυμα του προς τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ: «Όπου τον πετύχω, θα τον λιανίσω στο ξύλο. Θα φάει πολύ ξύλο... Εγώ δεν έχω μάθει να λύνω τους λογαριασμούς μου με μηνύσεις και να τρέχω στα δικαστήρια. Δεν είμαι υβριστής και δεν προσβάλλω. Να ξέρει ότι αν και όποτε τον πετύχω, θα τον κάνω μαύρο! Και κάτι ακόμη: εγώ δεν έχω μπράβους, όπως αυτός, που τον φυλάνε αστυνομικοί της ΕΛ.ΑΣ. και τον προστατεύουν. Αστυνομικοί που τους πληρώνουν Έλληνες πολίτες για να τους προστατεύουν και αυτοί να τρέχουν πίσω από τον Τατσόπουλο. Θα ήθελα, όμως, να ξέρω τι θα κάνουν οι αστυνομικό, που τους πληρώνω εγώ όταν τον πετύχω και τον τσακίσω. Θα προστατεύσουν εμένα ή τον Τατσόπουλο;».
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...