Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

Ρένα Δούρου: Έχω κάνει σύμφωνο συμβίωσης

«Η μαμά μου δεν μπορεί να απαντήσει σε πολλά ερωτήματα, βέβαια, για την κόρη της», είπε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ


Για την επιλογή της να υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης με τον σύντροφό της μίλησε η Ρένα Δούρου στην εκπομπή JOY του ΣΚΑΪ.


«Έχω κάνει σύμφωνο συμβίωσης. Η μαμά μου δεν μπορεί να απαντήσει σε πολλά ερωτήματα, βέβαια, για την κόρη της. Μάλλον θα ήθελε άλλα πράγματα για την κόρη της, όπως όλοι οι γονείς για τα παιδιά τους. Δεν νομίζω πως θα ήθελε να κάνω σύμφωνο συμβίωσης, αλλά επειδή είναι άλλου είδους μαμά, αγαπάει κι αυτά που κάνουν τα παιδιά της», είπε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρόσθεσε: «Πόσες κυρίες σου έχουν μιλήσει για τον ονειρεμένο γάμο τους και μετά για το διαζύγιο; Αν ο τόνος από τούλι εξασφάλιζε τον σεβασμό και την αλληλοϋποστήριξη, άνδρες και γυναίκες θα μπαίναμε σε αυτό το τούλι».

Αναφέρθηκε ακόμα και στο περιστατικό βίας από τον Ηλία Κασιδιάρη: «Το πρώτο πράγμα που έκανα όταν συνέβη ήταν ότι ζήτησα να αναβληθούν όλες οι επόμενες τηλεοπτικές παρουσιάσεις που είχα γιατί δεν ήθελα να συζητάμε στις εκπομπές γύρω από αυτό. Το έκανα για δύο λόγους :Και γιατί σιχαίνομαι τη θυματοποίηση και όσο περισσότερα μιλάς για κάποιον τον αξιώνεις. Με χαρακτηρίζει η ψυχραιμία, το γνωρίζουν αυτό οι κοντινοί μου άνθρωποι. Και αυτό το θεωρώ μεγάλη δύναμη στην πολιτική».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...