Αν και ο Γιάννης Ραγκούσης παρακολουθεί τις πολιτικές εξελίξεις από την Πάρο χωρίς προς το παρόν να συμμετέχει ενεργά στα τεκταινόμενα του ΠΑΣΟΚ, εντούτοις δεν αφήνει τίποτα αναπάντητο όταν πρόκειται να υπερασπιστεί το έργο του στο Υπουργείο Εσωτερικών.
Την τελευταία του παρέμβαση προκάλεσε μια ερώτηση βουλευτών της ΔΗΜΑΡ για τον στόλο των κρατικών αυτοκινήτων. Οι βουλευτες της ΔΗΜΑΡ ανέφεραν στην ερώτηση τους ότι το 2006, ο αριθμός των κρατικών αυτοκινήτων προσέγγιζε περίπου τις 57.000 με ετήσιο κόστος γύρω στα 350 εκ. ευρώ.
«Μία από τις πρώτες εξαγγελίες του κ. Ραγκούση ήταν ο ''δραστικός περιορισμός των δικαιούχων κρατικών αυτοκινήτων αλλά έκτοτε, ουδείς έχει πληροφορηθεί τον ακριβή αριθμό οχημάτων που διαθέτει ο κρατικός στόλος, ούτε αν απέδωσαν οι πρωτοβουλίες αυτές και σε ποιο ακριβώς βαθμό» ανέφεραν οι βουλευτές στο κείμενο της ερώτησης.
Μόλις ο κ.Ραγκούσης διάβασε την ερώτηση απάντησε αμέσως με email ότι με βάση τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του 2011 που είχε την πολιτική ευθύνη του υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης κινούνταν 107 λιγότερα κρατικά αυτοκίνητα (172 από 279) ενώ οι δαπάνες για επισκευές και συντήρησή τους μειώθηκαν από 156.311,14 ευρώ το 2009 σε 47.684,53 ευρώ το 2010, ποσοστό μείωσης 69,5%. Τελος η κατανάλωση βενζίνης διαμορφώθηκε από 389.289 λίτρα το 2009 σε 128.020 λίτρα το 2010, μειωμένη κατά 67,1% %.
Πηγή: | iefimerida.gr
Την τελευταία του παρέμβαση προκάλεσε μια ερώτηση βουλευτών της ΔΗΜΑΡ για τον στόλο των κρατικών αυτοκινήτων. Οι βουλευτες της ΔΗΜΑΡ ανέφεραν στην ερώτηση τους ότι το 2006, ο αριθμός των κρατικών αυτοκινήτων προσέγγιζε περίπου τις 57.000 με ετήσιο κόστος γύρω στα 350 εκ. ευρώ.
«Μία από τις πρώτες εξαγγελίες του κ. Ραγκούση ήταν ο ''δραστικός περιορισμός των δικαιούχων κρατικών αυτοκινήτων αλλά έκτοτε, ουδείς έχει πληροφορηθεί τον ακριβή αριθμό οχημάτων που διαθέτει ο κρατικός στόλος, ούτε αν απέδωσαν οι πρωτοβουλίες αυτές και σε ποιο ακριβώς βαθμό» ανέφεραν οι βουλευτές στο κείμενο της ερώτησης.
Μόλις ο κ.Ραγκούσης διάβασε την ερώτηση απάντησε αμέσως με email ότι με βάση τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του 2011 που είχε την πολιτική ευθύνη του υπουργείου Εσωτερικών Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης κινούνταν 107 λιγότερα κρατικά αυτοκίνητα (172 από 279) ενώ οι δαπάνες για επισκευές και συντήρησή τους μειώθηκαν από 156.311,14 ευρώ το 2009 σε 47.684,53 ευρώ το 2010, ποσοστό μείωσης 69,5%. Τελος η κατανάλωση βενζίνης διαμορφώθηκε από 389.289 λίτρα το 2009 σε 128.020 λίτρα το 2010, μειωμένη κατά 67,1% %.
Πηγή: | iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου