Τον απολογισμό της διαφημιστικής τους δαπάνης την προεκλογική περίοδο για τις εκλογές του Μαΐου και Ιουνίου κατέθεσαν τα κόμματα στη Βουλή.
Το ΠΑΣΟΚ φέρεται να δαπάνησε 2,3 εκατ. ευρώ για την προεκλογική του προβολή σε ραδιόφωνο, Τύπο και φυλλάδια. Το μεγαλύτερο τμήμα του κονδυλίου αυτού, περί το 1 εκατ. ευρώ, διαχειρίστηκε η εταιρεία παραγωγής PLD plus του Διονύση Παναγιωτάκη για την παραγωγή των προεκλογικών σποτ.
Σημειώνεται ότι στο εν λόγω κονδύλι (2,3 εκατ. ευρώ) δεν περιλαμβάνεται τυχόν οφειλή για αγορά χρόνου από τα τηλεοπτικά κανάλια, καθώς σύμφωνα με τον νόμο η παροχή αυτή είναι δωρεάν εν είδει συμψηφισμού για τη χρήση των τηλεοπτικών συχνοτήτων.
Αρκετά μικρότερο κονδύλι διέθεσε (1,7 εκατ. ευρώ) η Νέα Δημοκρατία για την προβολή της, κυρίως στον κυριακάτικο και ημερήσιο Τύπο, αλλά και για δαπάνες δημοσίων σχέσεων.
Η προεκλογική δαπάνη του ΣΥΡΙΖΑ για την προβολή του στα Μέσα ανέρχεται στις 519.000 ευρώ, ενώ πολύ λιγότερα δαπάνησαν ο ΛΑΟΣ (201.000), Η Δημιουργία Ξανά (7.000 ευρώ) και το ΚΚΕ (2.000 ευρώ), κυρίως για την παραγωγή σποτ.
Το ΠΑΣΟΚ φέρεται να δαπάνησε 2,3 εκατ. ευρώ για την προεκλογική του προβολή σε ραδιόφωνο, Τύπο και φυλλάδια. Το μεγαλύτερο τμήμα του κονδυλίου αυτού, περί το 1 εκατ. ευρώ, διαχειρίστηκε η εταιρεία παραγωγής PLD plus του Διονύση Παναγιωτάκη για την παραγωγή των προεκλογικών σποτ.
Σημειώνεται ότι στο εν λόγω κονδύλι (2,3 εκατ. ευρώ) δεν περιλαμβάνεται τυχόν οφειλή για αγορά χρόνου από τα τηλεοπτικά κανάλια, καθώς σύμφωνα με τον νόμο η παροχή αυτή είναι δωρεάν εν είδει συμψηφισμού για τη χρήση των τηλεοπτικών συχνοτήτων.
Αρκετά μικρότερο κονδύλι διέθεσε (1,7 εκατ. ευρώ) η Νέα Δημοκρατία για την προβολή της, κυρίως στον κυριακάτικο και ημερήσιο Τύπο, αλλά και για δαπάνες δημοσίων σχέσεων.
Η προεκλογική δαπάνη του ΣΥΡΙΖΑ για την προβολή του στα Μέσα ανέρχεται στις 519.000 ευρώ, ενώ πολύ λιγότερα δαπάνησαν ο ΛΑΟΣ (201.000), Η Δημιουργία Ξανά (7.000 ευρώ) και το ΚΚΕ (2.000 ευρώ), κυρίως για την παραγωγή σποτ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου