Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Με εξώδικα σε ΣΔΟΕ και υπουργείο Οικονομικών απαντά ο Κωνσταντόπουλος

Μέσω της δικαστικής οδού απαντά ο πρώην πρόεδρος του Συνασπισμού Νίκος Κωνσταντόπουλος στην εμπλοκή του ονόματος του στη λίστα του ΣΔΟΕ με τα 36 ονόματα πολιτικών που ελέγχονται με βάση καταγγελίες για παράνομο πλουτισμό.

Ο κ. Κωνσταντόπουλος, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Real, χαρακτήρισε «πολύ ενοχλητική, εξοργηστική και χωρίς αντικείμενο την εμπλοκή του στην υπόθεση». Ουδέποτε, είπε, ελέγχθηκα για κανένα λόγο.

Στέλνω, ανακοίνωσε, «εξώδικο στο ΣΔΟΕ και στο υπουργείο Οικονομικών για να με ενημερώσουν αν υπάρχειλίστα και ποιοι είναι οι χειριστές της. Στέλνω επίσης εξώδικα στον πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ Ιωάννη Διώτη και τον νυν Στέλιο Στασινόπουλο ποιοι συνομίλησαν με τον δημοσιογράφο που υπογράφει το αρχικό δημοσίευμα στη zougla.gr.

Ζητώ να κληθεί ο δημοσιογράφος να προσκομισει το χαρτί που έχει στα χέρια του.

Δεν υπάρχει λίστα. Δεν υπάρχει έγγραφο.

Αυτό που δεν κάνει κανένας θα το κάνω εγώ μέσα από τη διαδικασία της νομιμότητας. Το θέμα δεν υπάρχει, είναι ανυπόστατο δεν με αφορά. Εγώ, ζω από τη δουλειά μου με την αγάπη των φίλων μου και την εκτίμηση των εχθρών μου.»

Πηγή: | iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...