Με ένα ιδιαίτερα επιθετικό ρεπορτάζ η εφημερίδα Το Βήμα αποδομεί πλήρως το επικοινωνιακό επιτελείο του Πρωθυπουργοί το οποίο, όπως αναφέρει, δυσλειτουργεί, εμφανίζει κεντρικό πρόβλημα στρατηγικής και εκθέτει ακόμη και τον κ. Σαμαρά.
Γράφει το Βήμα:
«Σκάφος χωρίς πυξίδα, εν μέσω φουρτούνας, θυμίζει το επικοινωνιακό επιτελείο του Μεγάρου Μαξίμου, το οποίο με τις κινήσεις του φροντίζει να συντηρεί πολλές φορές μια κακή εικόνα για την δικομματική κυβέρνηση, ενώ εκθέτει ακόμα και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό κ. Αντ. Σαμαρά»
Οπως αναφέρει η εφημερίδα τα κρούσματα είναι πολλά το τελευταίο διάστημα και η επικοινωνιακή ομάδα του Μεγάρου Μαξίμου, παρά την πολιτική καθοδήγηση και από στενούς συνεργάτες του Πρωθυπουργού, εμφανίζει κεντρικό πρόβλημα στρατηγικής, ενώ οι όποιες τακτικές κινήσεις γίνονται είναι ερασιτεχνικές.
Πάρα πολλές φορές το Μέγαρο Μαξίμου αδιαφορεί να ενημερώσει για σημαντικές συναντήσεις του κ. Σαμαρά με τον κ. Eυ.Βενιζέλο, όπως έγινε π.χ. την περασμένη Δευτέρα, όταν νωρίς το απόγευμα ο Πρωθυπουργός είχε κατ' ιδίαν συνεργασία στο γραφείο του με τον υπουργό Εξωτερικών και αντιπρόεδρο της κυβέρνησης.
Αμέτρητες φορές οι διαπιστευμένοι πολιτικοί συντάκτες καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια, ακόμα και να πληροφορηθούν, τυπικές συναντήσεις του κ. Σαμαρά, γεγονός αδιανόητο επί ημερών άλλων Πρωθυπουργών.
Πρώτα ενημερώνει το ΠΑΣΟΚ, μετά η κυβέρνηση
Σύμφωνα με το Βήμα, σε αρκετές περιπτώσεις, η ενημέρωση γίνεται πρώτα από το ΠαΣοΚ και πρέπει να περάσουν ακόμα και ώρες, μέχρι να επιβεβαιώσει το Μέγαρο Μαξίμου ένα θέμα που έχει φροντίσει όμως να προβάλλει η Χαρ. Τρικούπη και να δώσει και λεπτομέρειες, ενισχύοντας την άποψη ότι παρά το γεγονός της δραματικής πτώσης των ποσοστών του, παραμένει ένα κόμμα με άψογη επικοινωνιακή πολιτική.
Οι διαπιστευμένοι πολιτικοί συντάκτες προσπαθούν μάταια αρκετές φορές να εντοπίσουν στενούς συνεργάτες του κ. Σαμαρά που είναι επιφορτισμένοι με την επικοινωνιακή πολιτική, αν και αυτό μπορεί κάλλιστα να επιτευχθεί μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (twitter, facebook) και να γίνει διάλογος σε...«κοινή διαδικτυακή θέα».
Πολλούς δημοσιογράφους, κυρίως όσους καλύπτουν το ΠαΣοΚ, διότι όσοι είναι διαπιστευμένοι στη ΝΔ το γνωρίζουν εδώ και πάρα πολύ καιρό, εντυπωσιάζει το γεγονός πως ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Σ. Κεδίκογλου είναι, με κεντρική εντολή, παραμελημένος και δεν έχει πολλές φορές ούτε την στοιχειώδη ενημέρωση.
Το Βήμα αναφέρει ότι «Κεντρική γραμμή από το Μέγαρο Μαξίμου για το πολιτικό μήνυμα που θέλει να περάσει η κυβέρνηση στην κοινή γνώμη επί καθημερινής βάσης για διάφορα θέματα δεν υφίσταται. Δεν είναι λίγες οι φορές που το επικοινωνιακό επιτελείο «τρέχει πίσω από τα γεγονότα» και οι γνωρίζοντες μιλάνε για έλλειψη στρατηγικής στο πεδίο της επικοινωνίας.
Η τελευταία και πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι αυτή με τους πλειστηριασμούς της πρώτης κατοικίας, όπου δεν υπήρχε καμία γραμμή ακόμα και στους βουλευτές που εμφανίζονταν επικριτικοί κατά της ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών.
Το επικοινωνιακό σύστημα κατά καιρούς «δουλεύει» για λίγα εικοσιτετράωρα στοιχειωδώς καλά, μόνο όταν ο Πρωθυπουργός γίνεται κοινωνός παραπόνων και δίνει τις σχετικές εντολές σε έντονο ύφος.
Όμως, επειδή τα...«θαύματα στην Ελλάδα διαρκούν τρεις μέρες», μετά από ελάχιστο διάστημα, το πρόβλημα όχι μόνο διορθώνεται, αλλά και μεγεθύνεται, ενώ όταν διαπιστώνουν επιθετικά ή επικριτικά κείμενα από μερίδα των ΜΜΕ, απλά ορισμένοι στο Μέγαρο Μαξίμου συνωμοσιολογούν και ψάχνουν εχθρούς».
Στο στόχαστρο της εφημερίδας δείχνει να έχει μπει ο Γιώργος Μουρούτης, διευθυντής του Γραφείου Τύπου του Πρωθυπουργού και το επιτελείο του που έχει επιφορτισθεί με την ενημέρωση των δημοσιογράφων.
Πηγή: | iefimerida.gr
Γράφει το Βήμα:
«Σκάφος χωρίς πυξίδα, εν μέσω φουρτούνας, θυμίζει το επικοινωνιακό επιτελείο του Μεγάρου Μαξίμου, το οποίο με τις κινήσεις του φροντίζει να συντηρεί πολλές φορές μια κακή εικόνα για την δικομματική κυβέρνηση, ενώ εκθέτει ακόμα και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό κ. Αντ. Σαμαρά»
Οπως αναφέρει η εφημερίδα τα κρούσματα είναι πολλά το τελευταίο διάστημα και η επικοινωνιακή ομάδα του Μεγάρου Μαξίμου, παρά την πολιτική καθοδήγηση και από στενούς συνεργάτες του Πρωθυπουργού, εμφανίζει κεντρικό πρόβλημα στρατηγικής, ενώ οι όποιες τακτικές κινήσεις γίνονται είναι ερασιτεχνικές.
Πάρα πολλές φορές το Μέγαρο Μαξίμου αδιαφορεί να ενημερώσει για σημαντικές συναντήσεις του κ. Σαμαρά με τον κ. Eυ.Βενιζέλο, όπως έγινε π.χ. την περασμένη Δευτέρα, όταν νωρίς το απόγευμα ο Πρωθυπουργός είχε κατ' ιδίαν συνεργασία στο γραφείο του με τον υπουργό Εξωτερικών και αντιπρόεδρο της κυβέρνησης.
Αμέτρητες φορές οι διαπιστευμένοι πολιτικοί συντάκτες καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια, ακόμα και να πληροφορηθούν, τυπικές συναντήσεις του κ. Σαμαρά, γεγονός αδιανόητο επί ημερών άλλων Πρωθυπουργών.
Πρώτα ενημερώνει το ΠΑΣΟΚ, μετά η κυβέρνηση
Σύμφωνα με το Βήμα, σε αρκετές περιπτώσεις, η ενημέρωση γίνεται πρώτα από το ΠαΣοΚ και πρέπει να περάσουν ακόμα και ώρες, μέχρι να επιβεβαιώσει το Μέγαρο Μαξίμου ένα θέμα που έχει φροντίσει όμως να προβάλλει η Χαρ. Τρικούπη και να δώσει και λεπτομέρειες, ενισχύοντας την άποψη ότι παρά το γεγονός της δραματικής πτώσης των ποσοστών του, παραμένει ένα κόμμα με άψογη επικοινωνιακή πολιτική.
Οι διαπιστευμένοι πολιτικοί συντάκτες προσπαθούν μάταια αρκετές φορές να εντοπίσουν στενούς συνεργάτες του κ. Σαμαρά που είναι επιφορτισμένοι με την επικοινωνιακή πολιτική, αν και αυτό μπορεί κάλλιστα να επιτευχθεί μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (twitter, facebook) και να γίνει διάλογος σε...«κοινή διαδικτυακή θέα».
Πολλούς δημοσιογράφους, κυρίως όσους καλύπτουν το ΠαΣοΚ, διότι όσοι είναι διαπιστευμένοι στη ΝΔ το γνωρίζουν εδώ και πάρα πολύ καιρό, εντυπωσιάζει το γεγονός πως ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Σ. Κεδίκογλου είναι, με κεντρική εντολή, παραμελημένος και δεν έχει πολλές φορές ούτε την στοιχειώδη ενημέρωση.
Το Βήμα αναφέρει ότι «Κεντρική γραμμή από το Μέγαρο Μαξίμου για το πολιτικό μήνυμα που θέλει να περάσει η κυβέρνηση στην κοινή γνώμη επί καθημερινής βάσης για διάφορα θέματα δεν υφίσταται. Δεν είναι λίγες οι φορές που το επικοινωνιακό επιτελείο «τρέχει πίσω από τα γεγονότα» και οι γνωρίζοντες μιλάνε για έλλειψη στρατηγικής στο πεδίο της επικοινωνίας.
Η τελευταία και πιο χαρακτηριστική περίπτωση είναι αυτή με τους πλειστηριασμούς της πρώτης κατοικίας, όπου δεν υπήρχε καμία γραμμή ακόμα και στους βουλευτές που εμφανίζονταν επικριτικοί κατά της ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών.
Το επικοινωνιακό σύστημα κατά καιρούς «δουλεύει» για λίγα εικοσιτετράωρα στοιχειωδώς καλά, μόνο όταν ο Πρωθυπουργός γίνεται κοινωνός παραπόνων και δίνει τις σχετικές εντολές σε έντονο ύφος.
Όμως, επειδή τα...«θαύματα στην Ελλάδα διαρκούν τρεις μέρες», μετά από ελάχιστο διάστημα, το πρόβλημα όχι μόνο διορθώνεται, αλλά και μεγεθύνεται, ενώ όταν διαπιστώνουν επιθετικά ή επικριτικά κείμενα από μερίδα των ΜΜΕ, απλά ορισμένοι στο Μέγαρο Μαξίμου συνωμοσιολογούν και ψάχνουν εχθρούς».
Στο στόχαστρο της εφημερίδας δείχνει να έχει μπει ο Γιώργος Μουρούτης, διευθυντής του Γραφείου Τύπου του Πρωθυπουργού και το επιτελείο του που έχει επιφορτισθεί με την ενημέρωση των δημοσιογράφων.
Πηγή: | iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου