Η δέσμη μέτρων για την ποντοπόρο ναυτιλία που εφαρμόστηκε το Νοέμβριο
του 2006 όταν Υπουργός ήταν ο Μανώλης Κεφαλογιάννης, είχε σαν αποτέλεσμα
την ένταξη 370 νέων πλοίων συνολικής ολικής χωρητικότητας 23
εκατομμυρίων κόρων και μέσο όριο ηλικίας τα 6 έτη ανέφερε ο σημερινός
Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου,Κωστής Μουσουρούλης ο οποίος σημείωσε
ότι για να διασφαλιστεί αυτή τη διεθνή πρωτοπορία της χώρας, έχουν
επιλεγεί τρεις συγκεκριμένες δράσεις
-ο εκσυγχρονισμός και την κατάλληλη υποστήριξη του νηολογίου με στόχο την ενίσχυση της ελληνικής σημαίας και την προσέλκυση ναυτιλιακού συναλλάγματος.
-η δημιουργία μιας ενιαίας ναυτιλιακής θυρίδας για την εξυπηρέτηση των χρηστών της ναυτιλίας, αλλά και την προσέλκυση μεγάλων εταιρειών διαχείρισης και ανάπτυξης εμπορικών στόλων, μέσω της εξάλειψης της γραφειοκρατίας και της αποτελεσματικής επί 24ώρου βάσεως παροχής υπηρεσιών.
-η προσέλκυση στην Ελλάδα - μέσω πλέγματος κινήτρων - εταιρειών παροχής βοηθητικών προς τη ναυτιλία υπηρεσιών. Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, υπάρχουν μελέτες που επιβεβαιώνουν την υστέρηση της χώρας μας έναντι άλλων χωρών όπως είναι η Ολλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Νορβηγία, που έχουν δημιουργήσει ελκυστικές συνθήκες. Πιστεύω ότι η δράση αυτή θα προσφέρει στην ελληνική ναυτιλία ανταγωνιστικότερες υπηρεσίες, θα προσδώσει προστιθέμενη αξία στο εθνικό προϊόν και θα ενισχύσει την εθνική μας οικονομία». marinews.gr
-ο εκσυγχρονισμός και την κατάλληλη υποστήριξη του νηολογίου με στόχο την ενίσχυση της ελληνικής σημαίας και την προσέλκυση ναυτιλιακού συναλλάγματος.
-η δημιουργία μιας ενιαίας ναυτιλιακής θυρίδας για την εξυπηρέτηση των χρηστών της ναυτιλίας, αλλά και την προσέλκυση μεγάλων εταιρειών διαχείρισης και ανάπτυξης εμπορικών στόλων, μέσω της εξάλειψης της γραφειοκρατίας και της αποτελεσματικής επί 24ώρου βάσεως παροχής υπηρεσιών.
-η προσέλκυση στην Ελλάδα - μέσω πλέγματος κινήτρων - εταιρειών παροχής βοηθητικών προς τη ναυτιλία υπηρεσιών. Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, υπάρχουν μελέτες που επιβεβαιώνουν την υστέρηση της χώρας μας έναντι άλλων χωρών όπως είναι η Ολλανδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Νορβηγία, που έχουν δημιουργήσει ελκυστικές συνθήκες. Πιστεύω ότι η δράση αυτή θα προσφέρει στην ελληνική ναυτιλία ανταγωνιστικότερες υπηρεσίες, θα προσδώσει προστιθέμενη αξία στο εθνικό προϊόν και θα ενισχύσει την εθνική μας οικονομία». marinews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου